به گزارش ايرنا، حاميان موسوي از ابتداي اين همايش وارد تالار فردوسي شده و با در دست داشتن عکس هايي پشت به سخنران و روبروي سن به صف ايستادند و هر چه مسئولين برگزاري همايش از آنان خواستند که بر روي صندلي بنشينند آنها توجه نمي کردند.
بنابر اين گزارش در همين حال يکي از حاميان مير حسين موسوي به بالاي سن رفت و علنا جلسه را برهم زد و حاميان موسوي درگيري فيزيکي را آغاز کردند.
در اين هنگام حاميان موسوي به سمت خبرنگار عکاس ايرنا نيز حمله کرده و ضمن پاره کردن لباسهاي وي ، اين خبرنگار را به شدت زخمي کردند.
حاميان موسوي ضمن تهديد خبرنگار عکاس ايرنا ، تاکيد داشتند که فيلم هاي وي را از دوربين خارج کنند ولي موفق نشدند.
گفتني است مجتبي گودرزي کيا خبرنگار عکاس ايرنا که مورد ضرب و شتم حاميان موسوي و کروبي قرار گرفت، فرزند شهيد داريوش گودرزي کيا است که پدر ايشان نيز از خبرنگاران ايرنا بوده است.

در حالي نشست دانشجويان حامي احمدي نژاد امروز در دانشگاه تهران توسط گروه هاي فشار طرفدار موسوي و کروبي به تشنج کشيده شد که جلسات و نشست هاي حاميان موسوي و کروبي در دانشگاه ها و نقاط مختلف کشور بدون مداخله حاميان احمدي نژاد و در نهايت آرامش برگزار مي شود.

*** واکنش انجمن روزنامه نگاران و خبرنگاران
در همين رابطه تقي دژاکام عضو موسس انجمن روزنامه نگاران و خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه اين نوع برخوردها از سوي کساني صورت مي گيرد که شعارهاي آزادي خواهي و تحمل مخالفشان گوش فلک را کر کرده است.
وي افزود: به نظر مي رسد برخي نامزدهاي انتخاباتي از سعه صدر بيش از اندازه فعلي براي به هم ريختن بازي و جرزني در دقايق آخر انتخابات سو استفاده مي کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا